torsdag 24 maj 2012

Mera Mass Effect

Nu har jag börjat spela om Mass Effect, fortfarande med min första Shepard, och den här gången tänkte jag låta Kaidan överleva istället för Ashley. Men det är svårt att bli kompis med Kaidan utan att han tar det på fel sätt när man är en FemShep så jag är livrädd varje gång jag får en ny dialog med honom. O_o;

Snart kommer "Mass Effect 3 - Extended Cut"-DLC:n att släppas. Gratis visserligen, men jag är en sån där envis, tjurskallig jävel som inte kommer ladda ner den förrän jag vet vad man får ut av det. I slutändan tycker jag att det är synd om alla som jobbar med DLC:n eftersom majoriteten av de missnöjda fansen antagligen ändå inte kommer få det de vill ha, dvs ett bra slut.
Men sedan är det väl inte Biowares styrka att se sina egna misstag.

Under tiden spelar jag som sagt om Mass Effect och Mass Effect 2 och kanske någon gång i framtiden så får jag se hur det är att spela Mass Effect 3 med Kaidan istället för Ashley. När såren har läkt lite mer... =_=

Och så hittar man ju alltid lite roliga klipp på YouTube! XD








See ya space cowboy!

Inga kommentarer: