söndag 22 augusti 2010

Knip

Ibland känns det som att jag har en enmansföreställning för mig själv.

Jag kan t.ex stå och diska när jag plötsligt minns något väldigt pinsammt och bara måste agera ut det. Då suckar jag, sätter upp handen för ansiktet, sjunker ihop och undrar hur fan jag kunde göra något sånt. Det är oftast över på 5-10 sekunder och så fortsätter jag att diska.
Likadant om jag minns något roligt eller mysigt så kan jag plötsligt börja fånle, fnissa och krama om mig själv.
Men i denna stund så är jag frustrerad.

Jag hörde något som gjorde mig så glad. Efter att det sjunkit in så började jag känna mig deppig och nu sitter jag här med knip i magen och bröstet. Att jag har låten "Mad World" på hjärnan hjälper inte direkt heller.

Men så är det. Man kan inte vara i toppform hela tiden utan bara ta det onda med det goda. ^^;

Nu är det bara 6 dagar kvar till Bentley kommer hem till oss! :D
Vi har fortfarande några sladdar att gömma och några inköp att genomföra men sedan är vi redo att välkommna honom in i familjen.

Sista chansen på Tradera-auktionerna! HÄR FINNS DEM!


See ya melancholy cowboy!

1 kommentar:

Björn Brändewall sa...

När jag minns något pinsamt så börjar jag tvångsmässigt nynna i någon sekund.