fredag 27 augusti 2010

Dagen före

Det bidde inget andra inlägg i onsdags, så det kommer nu istället. :P

I flera dagar har vi förberett lägenheten för en valp (gömt sladdar, gjort iordning matplats, inhandlat saker) och nu är vi mer eller mindre redo att ta emot honom!

Imorgon åker vi för att hämta vår vovve och det ska bli sååå roligt!
Men det blir inte så enkelt för på vägen till sitt nya hem ska vi stanna till både hos min faster och min moster. Så det kommer bli många människor, platser och djur som Bentley får hälsa på.

Katterna verkar ganska förberreda dem med, fast jag tror att dem har missuppfattat det hela lite. Dem verkar tro att alla nya saker är till dem, som när Ninja började kela med Bentleys matskål. ^^;



Och förutom att sy upp min brors byxor så gjorde jag en dyna i onsdags (till Bentleys korg) av en bit duntäcke, ryggsidan av en skjorta jag brukade ha på mellanstadiet och ett örngott jag fått av mamma.
Resultated blev över förväntan och Fredde tyckte till och med att det såg köpt ut (så länge man inte tittar för nära så ^^;).



Både Gurli och Ninja verkar tycka om korgen och dynan, men jag undrar om dem vill dela korgen med Bentley?



Gurli och Gaia har sovit i "valplådan" också, men det har jag missat att ta bilder på.

Jahapp. Vi får se hur pigga vi är imorgon när vi kommer hem.
Hoppas inte för mycket på ett inlägg imorgon bara, det blir nog inte förrän på söndag som någon av oss orkar blogga. ^^;


See ya space cowboy!

1 kommentar:

Nina sa...

Hejsan!

Hoppas allt går bra med ny vovven Bentley!
Jag är ny ägare till hans syster Blossom.

Kom gärna och titta på min hemsida.

Ha det!

Nina