onsdag 9 juni 2010

Så där ja!

Pappa satte upp ett myggnät för sovrumsfönstret så nu ska det varken komma in bin, getingar eller spindlar medan vi sover!
Yay! :D

Idag har Fredde sovmorgon, vilket betyder att jag hade kunnat sova längre också, men nu när jag är van att gå upp vid halv sju-ish sov jag bara en extra timme.
Hans schema första veckan "in action" blev kanske inte riktigt som han tänkt sig då han genast fick övertid både idag och imorgon, så vi lagade två middagar igår så vi skulle slippa stå och fjuttla med det idag, och jag får inte se min gubbe förrän framåt 10-tiden ikväll. :(
Men jag klarar mig nog, för själv ska jag våldgästa mors och fars tvättstuga i Tvärskog, och hoppas att solen tittar fram någon gång under dagen så man kan ta en promenad!


See ya laundry cowboy!

Inga kommentarer: