måndag 7 juni 2010

F***ing bees!

Jag har en extrem rädsla för allt litet, flygande som surrar, särskilt när det är nära mig. Därför gömde jag mig under täcket i torsdags när det flög in ett bi i sovrummet, även om den var bakom rullgardinen hela tiden. Fredde var en hjälte som lyckades fånga den och släppa ut den på balkongen. ^^
Men det som irriterade mig mest var att den kom in kvart i fem när vi fortfarande hade kvar 2 timmar som vi kunde sova! *suuuuuck* Även om vi båda somnade om så var det ingen bra sömn direkt och vi blev lite småtrötta under dagen.
Idag hände det igen. Klockan 5. Fast med en geting istället. Och den tyckte visst väldigt mycket om rullgardinen så Fredde hade problem att fånga den utan att släppa ut den i rummet. Sedan fick jag springa upp och öppna balkongdörren åt honom eftersom getingen hade Houdini-tendenser. Sen kunde vi somna om igen.

bröööl... =_=

Inga kommentarer: