fredag 4 juni 2010

Lada di dada! :P

Idag när jag var inne i stan med mor och far köpte jag en lång, sval och fin sommarklänning på indiska! Jag har letat efter en lång klänning som inte kostar alltför mycket sedan vi var i Ullared för ca en månad sedan och jag hade nästan gett upp hoppet.
Så fort jag kom hem drog jag på mig den men jag måste nog byta om när jag ska göra pannbiffarna. :P

Jag köpte även Conan nr 59 och 60.
Måste säga att jag blir lite orolig när inte ett enda exemplar av Yotsuba&! finns på Dillbergs. Hoppas, hoppas att dem inte slutar översätta Yotsuba&! (som dem gjorde med Basara) för hon är ju sååååå söööööt!




Nu har jag precis kollat färdigt på CollegeHumors serie Street Fighter: The Later Years. Alla 9 delarna och mycket, mycket annat roligt finns på deras YouTube sida.
Här får ni se trailern för SF:TLY




Till sist blir det musik! Den här låten passar verkligen idag, tycker jag! :D
Mungo Jerry - In the Summertime



See ya summer cowboy!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm... Yotsuba&! volym 4 finns iaf på svenska, men de verkar inte ha kommit längre än så. Å andra sidan verkar det bara finnas 9 volymer totalt än så länge, och de finns på engelska, om inte annat.

Enma sa...

På Akademibokhandeln fanns vol 1-4 i varsitt exemplar, men dem kändes för dyra... ^^;
Ärligt talat tror jag att jag ska börja köpa mangor ifrån Adlibris istället. Det är billigare och om man kan vänta en vecka eller så så är frakten gratis! :)

Men hon är ju så söt på svenska...