lördag 8 mars 2008

Yum yum!

Nu är det väl nästan dags för lite bilder. Jag önskar att jag var bättre på att färglägga mina verk i datorn, men som det är just nu förlitar jag mig på min bror och min fästman som får göra det åt mig.

Jag lovar: jag ska försöka bli bättre så ni slipper göra jobbet! Yosh!

Med det sagt kommer dagens första bild!



Jag har haft iden till den här bilden ett bra tag nu, men aldrig gjort den. Jag tror att det tog en kvart att göra den (med färg och allt) så jag förstår inte varför jag väntat med den XD

Men men, det räcker ju inte med en sådan liten fjuttig sak. Därför får ni även den här!



Det här är en av mina nuvarande rollspelskaraktärer: Amadeus Channing!
I vanliga fall ser han inte så cool och lugn ut, han är mer ett klumpigt, nervöst vrak. Men jag hoppas att han kanske skärper till sig någon gång, och då kanske han blir lika cool som på bilden.
Fågeln är f.ö en av hans familjs väktare. Han har en ganska konstig familj...

Det var det! Fler bilder kommer snart!

Byiie!

2 kommentarer:

Björn Brändewall sa...

Det är häftigt vad din tecknarstil har utvecklats med åren! -_^

Enma sa...

Yay! Min första kommentar! XD

A-RI-gato, men jag har fortfarande mycket kvar att lära ^^;;