måndag 10 mars 2008

Howdy pardner!



Mamma och pappa var på premiären av City Gross. Det hade jag aldrig vågat ge mig in på, men bara några dagar efter premiären blev jag förvånad av hur lungt det var. Eller rättare sagt var det så stort att även om det var mycket folk so verkade det lungt.

Den avdelningen som fångade mitt största intresse var hyllorna med amerikansk mat. Doktorn fick en minnestripp från när han bodde i USA medan jag mest var uppspelt över att jag äntligen kunde få pröva alla de där sakerna som man hört så mycket om från honom.
Det blev en del därifrån (som synes på bilden) men vi har bara provat Poptartsen än så länge och det var... sockrigt. Jag längtar mest efter att få dricka en kall Mountain Dew. Hoppas bara att jag tycker om det också ;)

När vi ändå är inne på temat tänker jag ge er en bild, färglagd i datorn, av yours truly:



Detta är min andra nuvarande rollspelskaraktär: Kelsian Garcia.
Egentligen är hon en utbildad munk och tekniker som använder Wolverine-liknande vapen. Den här bilden gjorde jag för några månader sen då jag kände för att cosplaya mina karaktärer (tyvärr blev det bara den här bilden).

See ya space cowgirl!

(P.S. Jag älskar City Gross!)

Inga kommentarer: