lördag 16 oktober 2010

Hundträff!

Idag var det full rulle i Tvärskog!

Fyra pigga västgötaspetsar rusade av sig på mammas och pappas tomt. Jag vet inte om Bentley mindes sin mamma, syster eller tant, men roligt hade dem i alla fall. :)


Frida och Ilona vill ha godis


Han var lite försiktig i början, vilket han brukar vara när han träffar andra hundar, och lillasyster Brisa slog lätt omkull honom. Men efter ett tag blev han tuffare och nafsade på dem allihop.


Brisa slår lätt ner sin bror



Brisa till vänster, Bentley till höger


Efter att vi fikat tog vi en runda i skogen med alla vovvarna. Det var perfekt väder för en promenad, om än lite för kallt för min smak.
Men det är ju höst nu.


Mamma Frida passar på att äta några blåbär


När sedan hans familj åkte hem somnade han på dynan i hallen med en gång och sedan dess har han bara vaknat för att äta lite och gå ut på korta rundor.


Vi passade även på att smygfira det som hände förra söndagen. Kan ni gissa vad? 8D

Fredde och jag har pratat om det ett tag och i söndags (10/10) gjorde vi slag i saken och gifte oss. Hemma. I vardagsrummet. Ha ha! :D

Mamma hade gjort en smörgåstårta som var såååå god, och jag som tjatat om smörgåstårta så länge nu!
Men det blir större firande till nästa år, när det är lite varmare och man kan vara en 20-30 pers utomhus.


Nu ska vi snart hem i alla fall och jag tror inte vi kommer ha några problem med att natta Bentley ikväll! ;)


See ya sleepy cowboy!

Inga kommentarer: