lördag 4 april 2009

Evil Boys ^^

Det har varit många gånger som jag hört en låt eller sett en anime och tänkt:
det här skulle bli en jättebra AMV.

Men det har aldrig blivit något av det. Den största anledningen är att jag är lite petig och vill ha bra kvalite och inga undertexter på det jag arbetar med, vilket betyder att jag dels måste ha dem officiella DVD:erna med serien i fråga och dessutom måste jag betala ca 300 spänn för ett särskilt program där man kan ta bort undertexterna.
Inte värt det.

Men!

Igår kollade jag igenom lite gamla skivor med låtar, texter, bilder, m.m som jag bränt ifrån min första dator. När jag sedan började lyssna på "Evil Boys" av And One var det första jag tänkte på Bakura och Marik ifrån Yu-Gi-Oh (Abridged version förstås)!
Och det bästa var att jag faktiskt kunde göra AMV:n också, tack vare någon vänlig själ som gjort det möjligt att ladda ner Yu-Gi-Oh Abridged som torrents.

Halleluja!

Så här kommer min första AMV någonsin!
Timingen är lite så där mot slutet, men som sagt; första AMV:n. Jag har gott om tid att öva och göra fler och bättre AMV:s.


Evil Boys - Bakura och Marik



See ya space cowboy!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tummen upp, på min ära!

*fnissar åt Zombie Boy och Tristan* ^_^

Björn Brändewall sa...

Suveränt, särskilt för att vara första försöket!

SAAAILENS!