tisdag 13 mars 2012

Nej...

Jag har hört att majoriteten som klarat Mass Effect 3 inte tyckte om slutet. Jag kunde inte föreställa mig hur Bioware skulle kunna misslyckas, hur de skulle kunna förstöra något så perfekt...

Efter 24 timmar i spelet så började jag gråta; häjdlöst. Vissa små glimtar av lugn och lycka fick mig att stå ut, att le och hoppas att allt ändå kanske skulle lösa sig, men gråten kom alltid tillbaka när allt gick åt helvete ännu en gång.

Jag har spelat i nästan 43 timmar under 6 dagar.
Jag är vid "Point of no Return".
Jag har spoilat slutet.

Jag vill inte spela mer...

1 kommentar:

Bex sa...

Att folk blir så väldigt upprörda säger en hel del om både Biowares förmåga att skapa en engagerande story och att totalt sabba densamma. -_-

Intressant artikel om ämnet: http://arstechnica.com/gaming/news/2012/03/protests-over-ending-of-mass-effect-3-show-fan-investment-in-story-control.ars