lördag 8 januari 2011

Regnet, Bentley och Hårklippningen

Ååh, det var länge sedan jag såg Mahou Tsukai Tai nu. Just saying! ;)

På morgonen när jag gick ut med Bentley kunde jag konstatera att det regnade. Inte världens roligaste väder direkt. Men när regnet träffade snön på marken lät det som pop rocks som knastrade och det var lite häftigt.

Efter två dagar med lek och hundskola var Bentley helt slut. Till och med när Fredde gick till arbetsförmedlingen på förmiddagen så orkade han inte gny utan la sig istället på nyaste gossedjuret Fenris för att vila.


Tur att man har en kompis man kan vila hos



A giant nose to boop! BOOP!


Men idag är han utvilad och ska leka med bästisen Castor igen. Hoppas bara att regnet slutar tills dess så att dem kan springa ute också.


När jag tittade runt på YouTube så hittade jag den här lilla bestämm-ditt-eget-äventyr-filmen av internetkändisen Neil Cicierega (Mest känd för Harry Potter Puppet Pals och hans band Lemon Demon).

Haircut (a choose-your-own-adventure song)


Berätta gärna i kommentarerna vilket slut ni fick. Själv blev jag "King of Bears"! XD

Nu börjar det närma sig det 100:de inlägget. Vad ska jag skriva om då tro? Några förslag?


See ya space cowboy!

1 kommentar:

Bex sa...

I banged Oprah! (Giggity)