onsdag 7 juli 2010

Fynd på tradera

Det är i alla fall skönt att sommarsjukan inte håller på mer än i 2-3 dagar. :D
Jag mår mycket bättre nu och kan äta riktig mat igen utan att magen gör en kullerbytta, men eftersom varken blåbärssoppan eller fruktsoppan är slut fortsätter jag äta dem ändå.

Nu jobbar jag för fullt med tradera-auktionerna vi ska lägga upp snart, saken är bara den att det blir mer och mer grejer för varje dag! O_o
Igår fick både jag och gubben ett ryck och slängde fram varsin hög med mangor som ingen av oss läser längre, och idag kom jag på att jag hade några ungdomsböcker jag skulle kunna sälja.
*Suck*
Hoppas bara att allt säljer, annars kanske det kostar mer än vad vi tjänar på det.

På tal om tradera surfade jag runt där i dag och jämförde priser när jag hittade den här auktionen (klicka på bilden för en större version):



Jädrans, och jag som verkligen var i behov av en trubadur! ;)


See ya space cowboy!

Inga kommentarer: