tisdag 16 december 2008

Lägesrapport inför julen.

Hela förra veckan var jag sjuk. Det var en rejäl förkylning med ont i halsen, blåsor i munnen och snuvig näsa men tack och lov så är det över nu.

Igår var vi i Tvärskog hos mina föräldrar och gjorde knäck och chokladfudge. Yummy! Dessutom lärde pappa oss(mig och min gubbe) hur man gör en rullsylta och hur man knyter kött. Det var väldigt lärorikt. :)

Alla julkorten är postade och jag har bara två julklappar kvar att slå in.

Det känns som att min julstress är ganska lugn för tillfället, men vänta bara. Nu på måndag har jag min sista körlektion för året, det är även då vi ska handla den sista maten före julafton, men innan det ska lägenheten städas under fredag och lördag och på söndag ska det firas med rollspelsgruppen.

Good times och knip i magen! ;3

Inga kommentarer: