lördag 17 maj 2008

Kreativitet

Jag har inte lyckats göra någon ordentlig bild som jag är nöjd med på länge nu. Därför blev jag så glad när jag lyckades göra en i torsdags, som dessutom är gjord med mitt nyinskaffade akvarell-kit!



För att vara nybörjare tycker jag att resultatet blev väldigt bra! :)
Det enda jag är lite missnöjd med är de vita fläckarna i hennes hår. Jag ville att de skulle bli mindre så att de såg ut som små stjärnor. Nästa gång tror jag att jag ritar dit sådana små detaljer i efterhand, det blir nog bäst så.

Dessutom fyndade jag ett tyg för 29 kr/m. Det räckte med en meter som jag sydde en rejäl kasse av och resten blev ett litet kuddfodral (tack till mamma för hjälp med kassen och gåvan i form av en prydnadskudde).



Hoppas den här kreativiteten sitter i ett tag.


See ya space cowboy!


P.S. Tack till CityGross för frukosten vi fick idag! Det var lite försent att äta den vid 11:30 men vi avnjöt den som eftermiddagsmål istället. Jordgubbsyoghurten var särskilt god. Yum yum!

Inga kommentarer: