tisdag 15 februari 2011

Pu-chuuuu! >:3

En dag försenat men, Glad Alla Hjärtans Dag på er! ;)
Inget säger "kärlek" som när gubben kommer hem med en ostburgare åt en. Mums! :P

Bloggen har varit ganska tyst på sistone och som så många gånger tidigare är det mest för att jag inte haft något intressant att skriva om. Några ideer har jag för framtida inlägg, dem ska bara putsas lite först.

Dragon Age II börjar närma sig nu. 23 dagar kvar för europeerna innan vi får kicka ass i Thedas igen.
För dem som är väldigt otåliga finns det snart något att sysselsätta sig med medan man väntar. Om en vecka (på den 22) släpps demon som ni kan läsa mer om här! Man kan till ock med få ett fint nytt vapen om man klarar demon. Good times!

Men jag måste ändå erkänna att mitt intresse för Dragon Age II svalnade ordentligt när jag fick veta om den sista karaktären och dessutom fick reda på vilka man kan starta en relation med (men det skriver jag inte här ifall jag skulle spoila någon).
Jag vet att dem flesta uppföljarna (både i spel och film) inte brukar vara särskilt bra, men med tanke på att det i princip är exakt samma människor som skapat både Origins och 2:an så har jag väldigt stora förväntningar, och av det jag vet om 2:an hittills känns det som att jag kommer bli besviken.

Men men, nu har jag ju faktiskt inte spelat det än och jag ska ge det en ärlig chans först.


See ya dragon cowboy!

Inga kommentarer: